Ilyen, amikor kihajtják az utolsó elektront is a Porsche Taycanból.
A Porsche első tisztán elektromos autója legdurvább konfigurációjában (Turbo S) 761 lóerős, kétfokozatú váltójával nem csak egyedi a villanyautók között, de sokak szerint a legjobb sprinter is a kategóriájában, hiszen a 100-as sprintet tisztán álló helyzetből 2,8 másodperc alatt futja. A Taycan megjelenésekor a Porsche azt is elmondta, hogy az autó 260 fölötti végsebességre képes, és szerencsére ezt most kipróbálták az AutoTopNL-esek is.
A népszerű végsebesség-kipróbálós csatornának ezúttal nem volt nehéz dolga. A Taycan Turbo S végsebességét hivatalosan 260 km/h-ban limitálta a gyártó, a videón viszont óra szerint 267-et mentek vele. A végsebességet álló helyzetből körülbelül 22 másodperc alatt futja az akkumulátorokkal megpakolt, 2,3 tonnás Porsche.