Ez lenne a munkára szánt Land Rover
A Hard Topot szánják az új Defender legcélszerűbb változatának, amely áruszállításra, terepjárásra és vontatásra is alkalmasabbnak látszik, mint a személyautó-kivitelek.
Ami a képek alapján rögtön látszik, az a fehér lemezfelni-garnitúra és a letakart leghátsó oldalablakok, és úgy néz ki, ezek is a leglényegesebb különbségek. Egyelőre a Hard Topnak csak néhány adatát hozták nyilvánosságra, és ezek sem mint térnek el a többi változatétól, a 90 centis gázlómélység, a 29 centis hasmagasság, illetve a 38 fokos első és a 40 fokos hátsó terepszög például változatlan, bár ezek egyáltalán nem rossz értékek. A vontatható tömeg 3,5 tonna, ami nyilván jól jöhet munkavégzéskor is, ahogy az egyszerűbb belső téri anyagok is.
A Hard Top elnevezés egyébként nem új, először még az első Land Rover generáción használták: ott a levehető tetőt jelezte, de most már inkább hagyománytiszteletből alkalmazzák, hiszen az önhordó karosszériás Defender teteje már nem távolítható el.
A hiányzó adatokat későbbre ígérik, az év vége felé induló forgalmazással nagyjából egy időben, azt viszont már most elárulták, hogy haszon-Defender ára 35 ezer angol font, azaz átszámítva úgy 13,7 millió forint lesz.