A két japán gyártó közti együttműködésről hallhattunk már, de a Suzuki Across az első látványos eredmény: a Toyota RAV4 módosított, Suzuki jelvényes változatát kifejezetten Európának szánják.
Az Across természetesen a klasszikus OEM modell egy újabb példája, azaz a Toyota gyártja, és a Suzuki forgalmazza, de ez ebben az esetben nem csupán jelvénycserét jelent. A Suzukinak szánt RAV4 változat számára más karakterű orr-részt alakítottak ki, igaz, úgy néz ki, hogy ahol az első lökhárítót tartalmazó nagy műanyag idom véget ér, odáig tartanak az érdemi eltérések is. A Suzuki változat így szemből egy kicsivel kevésbé szögletes jelenség, viszony óriási légbeömlőjével talán agresszívabb karakterű is, mint a Toyota változat.
A Suzuki természetesen a hibrid változatot veszi át a RAV4-ből, amelybe 2,5 literes benzinmotor és két villanymotor dolgozik. A rendszer összteljesítménye tekintélyes, 306 lóerős, ami akkor érhető el, ha a 18,1 kWh-s akkumulátorban még van energia. Az Atkinson-ciklusú benzinmotor önmagában 178 lóerő leadására képes.
A Suzuki adatai szerint egyébként villamos üzemben a hatótáv 75 km, a névleges szén-dioxid-kibocsátás pedig 22 g/km a WLTP szabvány szerint.
Az Across forgalmazása az ősz folyamán kezdődik a Suzukinál, de ha minden igaz, nem ez lesz az egyetlen ilyen átemblémázott Toyota a kínálatban: később várhatóan a Corolla egyik változatát is a nevére veszi a Suzuki.