Ha nem mondják a gyáriak, hogy frissítették a Swiftet, aligha vette volna észre bárki. Az egyetlen feltűnőbb módosítás az autón az új hűtőrács, amelynek a mintázata is változott, illetve kapott egy vékony, vízszintes krómcsíkot a közepére.
A külső változások ennyiben ki is merülnek, illetve bővült a színválaszték többféle, két árnyalatú fényezéssel: ezen túl rendelhető lesz vörös, kék és narancs metálfényezésű autó fekete tetővel, illetve aranysárga ezüst tetővel. A belső térben is csupán néhány fémszínű dekoráció jelzi a frissítést, viszont a biztonsági felszereltség bővült, egyebek közt kombinált érzékelős vészfékasszisztenssel, sávelhagyásra és sávtartásra figyelmeztető rendszerrel, távolsági fényszóró-asszisztenssel, forgalmi jelzéseket felismerő rendszerrel és holttérfigyelővel.
Az új változatot az eddig használt 1,2 literes enyhe hibrid rendszer egy átdolgozott változata mozgatja. A K12D jelzésű rendszer elektromos része ugyanúgy 12 voltos, mint eddig, azonban a korábbi 3 Ah-s akkumulátor helyett 10 Ah-sat tartalmaz. A benzinmotor teljesítménye ugyanakkor 90-ről 83 lóerőre csökkent. Az autó mindhárom változatába ez a motor kerül, lesz fronthajtású kivitel 5 fokozatú kézi váltóval, ugyanez összkerék-hajtással, illetve a fronthajtású kivitel fokozatmentes automata váltóval.
A motor átdolgozásának elsődleges célja alighanem a fogyasztás, illetve a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése volt. A gyári adatok szerint a kézi váltós, fronthajtású Swift fogyasztása például vegyes ciklusban, WLTP-szabvány szerint mérve 5,36-ról kerek 5 literre csökkent 100 km-en, összkerék-hajtással pedig 5,85 helyett 5,5 litert fogyaszt az új változat. Cserébe látványosan romlik a Swift gyorsulása: a kéziváltós, fronthajtású változat 11,9 helyett 13,1 másodperc alatt gyorsulhat százra, összkerék-hajtással pedig 12,6-ról 13,8 másodpercre nő ugyanez az adat.