A Zagato műhely álmodta meg az 1960-as évek karcsú és villámgyors Iso sportkocsijainak korszerű megfelelőjét. Az elegáns karosszéria alatt amerikai technika rejtőzik, akárcsak a híres előd esetében: egy kompresszoros V8-as GM blokk a Corvette Z06-ból, 6,8 literre felfúrva.
Az orrmotoros, klasszikus arányú sportkocsi neve kissé megtévesztő: bár Zagato IsoRivolta GTZ-nek hívják, valójában nem az Iso Rivolta, hanem a még látványosabb Grifo formáit vették alapul a tervezők. A felületek azonban sokkal letisztultabbak lettek, a részletek kialakítása egyértelműen XXI. századi.
A képeken kívül egyelőre nem hoztak nyilvánosságra túl sok konkrét részletet, csak annyi biztos, hogy nagyon kell igyekeznie annak, aki újonnan szeretne hozzájutni egy ilyen kézzel épített, karbonszálas burkolatú autóhoz: összesen 19 példányt terveznek legyártani belőle, de kilencnek már biztosan van gazdája, annak ellenére, hogy élőben csak októberben mutatják be a típust.