Itt egy még durvább Dodge Challenger
Igaz, hogy egy rövid ideig készült erősebb Challenger, mint a most bemutatott SRT Super Stock, de a Demon óta ez a legnagyobb teljesítményű változat a nagy kupéból: valahol találtak még tíz lóerőt a Hellcat Redeye 6,2 literes kompresszoros V8-asában, így összesen 818 lóerőt lehet a hátsó kerekekre szabadítani egy kövér padlógázzal.
A Super Stock tulajdonképp egy extra-csomag a Hellcat Redeye-hez, amelyben az egykori Demon néhány lényeges alkatrészét kínálják 3000 dollár felárral. A tíz lóerő teljesítménynövelés mellett így a 3,09-es végáttételű differenciálművet, és egy későn elváltó automatát kap a vásárló. A változtatások elsősorban a gyorsuláson látszanak meg, és bár az ezzel való kardozást a Tesla évekkel ezelőtt zárójelbe tette a Model S Ludicrous üzemmódjával, a Dodge Challenger 3,25 másodperces gyorsulása 96 km/h-ra azért a jobbak közé sorolja ezen a téren, különösen a kétkerék-hajtású benzinesek között. A negyed mérföld is megvan 10,5 másodperc alatt, ami egy boltban megvehető autótól szintén váratlanul jó eredmény.
Egy ilyen Dodge persze nem két fillér, de a teljesítményéhez képest még mindig kifejezetten jutányos áron kínálják: 81 ezer dollárba, azaz úgy 23,6 millió forintba kerül,amibe olyan megoldások is beleférnek, mint az adaptív csillapítású Bilstein rugóstagok, a négydugattyús Brembo fékek 360 mm-es tárcsákkal, vagy a kifejezetten gyorsulási versenyzéshez fejlesztett 315/40 R18-as Nitto gumiabroncsok.
A Challengerrel kapcsolatban egyre többször emlegetik a korát, némi joggal, hiszen 2008 óta piacon tartják a típust, de ameddig ez lehet a kategóriája legerősebb autója, addig biztosan lesznek érdeklődők is a kereskedésekben.