A német gyártók kárára erősödött Dél-Koreában a Hyundai prémiummárkája. A német nagyokra fogékony koreaiak négy év után lőtték újra a prémium piac élére a Genesist.
Érdekes meccset vív most már hosszú évek óta Dél-Koreában a Genesis. A Hyundai Észak-Amerikában is népszerű prémiummárkája gyakorlatilag születése óta ott van top prémiumok között hazájában, ahol rajta kívül senki másnak nem sikerül megszorongatnia a német prémiumokat. Az idei első félévben nemhogy megszorongatta, magasan el is verte a konkurenciát a Genesis: januártól július végéig 60006 autót adtak el az ötven milliós országban, míg a Mercedes 41583-at, a BMW pedig 29246-ot.
Az idei számok annak ismeretében érdekesek, hogy a Genesis számai 65 százalékot emelkedtek a tavalyi első fél évhez képest. Ennek oka lehet, hogy a járvány miatt akadozó ellátási láncok jobban megnehezíthették az import márkák dolgát, mint az övékét, valamint az új GV80-as sikere, a luxusterepjáróból ugyanis önmagában több mint húszezer fogyott.