Az apró karosszériaépítő cég, a Touring Superleggera megint előállt valamivel, amihez hasonló nemigen jön szembe, bár helyenként talán túlzásba is vitték a különleges formai megoldásokat.
Az Aero 3 elnevezésű gép valójában egy átöltöztetett Ferrari F12, bár ebből nem látszik rajta túl sok. Az F12 helyenként túlkomplikált formáiból semmit nem hagytak, csak a műszaki adatok árulkodnak. A 6,3 literes, 740 lóerős V12-es motor és a hajtáslánc többi része is érintetlenül kerül át az új autóba, ahogy az alumínium vázszerkezetet is megtartják. A karosszérián ugyanakkor 150 kg-ot spóroltak, annak ellenére is, hogy az Aero 3 vagy húsz centivel hosszabb.
Az új formaterv nyúlánkabb, simább vonalú és elegánsabb az F12-esénél: a legtöbb nézetből egyértelmű esztétikai előrelépés. Még a nagy függőleges uszony sem rontja el igazán, amit az 1930-as évek végének Touring karosszériás Alfa Romeo versenyautói ihlettek. Ha van valami, amitől mégsem neveznénk ezt az átiratot a tökéletes V12-es Ferrarinak, az az orr-rész, ami a LED-soros nappali menetfénnyel és a sok kis nyílással valahogy zavaros lett, ügyetlen – lehet, hogy a kevesebb itt több lehetett volna.
Az Aero 3 persze nem csak ezért nem lesz tömegcikk, de azért sem, mert 15 példányt építenek belőle. És bár árat nem mondtak, arra senki ne számítson, hogy olcsón adják: amellett, hogy a megépítéséhez kell egy alsó hangon 160 ezer eurós használt Ferrari, még beleölnek 5000 munkaórát, míg a képeken látható végeredmény előáll. Cserébe ez az a fajta autó, amiből még Monacóban és a Beverly Hillsen is nagyon kis eséllyel jön szembe egy másik, és van, akinek ez önmagában is minden pénzt megér.