Eddig csak az említés szintjén hallhattunk a Mustang Mach-E legerősebb változatáról, ám most néhány újabb adatot közöltek róla.
Ezek szerint a 465 lóerős, kétmotoros hajtással ez a változat 3,7 másodperc alatt gyorsul százra, és a 88 kWh-s akkumulátorral nagyjából 500 km-t tehet majd meg egy töltéssel. Ezzel a gyorsulás alapján egy kicsit jobban megy majd, mint mondjuk a Jaguar I-Pace vagy a Polestar 2-es, viszont két tizeddel így is lemarad a Tesla Model Y Performance változata mögött.
Célszerű szempontok szerint – azaz ha valaki nem gyorsulás alapján választ elektromos SUV-t – egyébként vonzóbb lehet a szintén most bejelentett nagy hatótávú alapváltozat: ezzel ugyan 5,1 másodpercig is eltart elérni a százas tempót, viszont a GT-ével megegyező akkumulátor energiáját hatékonyabban hasznosítja, így a névleges hatótávja 540 km egy töltéssel.
A Mustang Mach-E ugyan csak 2021 végén érkezik meg Európába, de a Ford már most igyekszik vásárlókat toborozni: az idén és 2021-ben rendelő ügyfeleknek öt év ingyenes töltést ígérnek a FordPass töltőhálózatban – ez 155 ezer töltőpontot jelent Európa-szerte – és egy év ingyen gyorstöltést az Ionity hálózatában.