Kifejezetten látványos lett az MG 5 nevű modell, amelyet a napokban mutattak be a Pekingi Autószalonon. A formáján kívül a másik érdekessége, hogy a neve átfedésben van egy Nagy-Britanniában forgalmazott elektromos kombiéval, amire amúgy halványan sem emlékeztet.
Az MG 5 a maga 4,68 méteres hosszával, 1,84 méteres szélességével, 1,48 méteres magasságával és 2,68 méteres tengelytávjával a kompakt- és a középkategória határára érkezik, arra a határmezsgyére, ahol például a Skoda Octaviát találjuk. A forma kifejezetten lendületes lett: a tető íve egy kupén is jól mutatna, de a két ívvel megrajzolt, hullámzó övvonal és a karosszéria oldalának erőteljes doborításai alapján is van rá esély, hogy ezt az autót a külseje adja majd el.
Műszaki értelemben nincs semmi meglepő az autóban. A hajtását például 1,5 literes benzinmotorokra bízzák: az olcsóbb változatba a szívóváltozat kerül, sportosan hangzó 120 lóerő csúcsteljesítménnyel, a drágábbik lehetőség pedig ugyanez a blokk turbóval és 173 lóerővel.
Ha el is hozzák a típust Európába, biztos, hogy nem ezen a néven, az MG 5 elnevezést ugyanis már viseli egy elektromos kombi a márka brit kínálatában. Ez az autó Kínában is létezik, de ott Roewe Ei5 a neve, MG márkajelzéssel ott nem kapható.