A Fisker egyelőre nem több néhány prototípusnál, néhány megállapodásnál és egy marék jól csengő ígéretnél. Viszont az elnök-vezérigazgató-névadó Henrik Fisker szerint ez is megér úgy 3 milliárd dollárt.
Az új villanyautó-gyártó érdekesen fogott hozzá a piaci bevezetéshez: készült egy autó, az Ocean SUV, be is mutatták, ára is van, de csak később derült ki, hogy a Volkswagen MEB platformját használják majd hozzá, gyártani pedig a Magna-Steyr fogja Ausztriában.
Mindez a tervek szerint 2022 negyedik negyedévére áll majd össze, de a jelenlegi tőzsdei bevezetéstől azt remélik, hogy már jóval korábban pozitívba fordul a cég mérlege. Konkrétan egymilliárd dollár egyenleget, illetve az eddig felhalmozott hitelállomány teljes megszűnését várják a lépéstől.
A Fisker egyébként nem az első autómárka, amely termék nélkül dobja piacra a részvényeit. A Nikola Motors is ilyen, amely hidorgénhajtású kamiont és elektromos pickupot ígér: az előbbit az Iveco, az utóbbit pedig a General Motors segítségével tervezik megvalósítani, ám addig is gazdálkodhatnak a befektetők pénzével.