A QX50-esen alapszik az Infiniti legújabb modellje, amelyet az idén csak bemutattak, forgalmazni viszont csak jövő tavasszal kezdenek. Ennek megfelelően csak nagy vonalakban ismertették a típust, bár a lényeg így is jól látszik.
A képek alapján egyértelmű, hogy az Infiniti tervezőit a QX55 esetében sem engedték elszakadni az évek óta kitartóan ismételgetett sémáktól. Az orrkialakítás hozza a kötelező egyen-stílust, csak a hűtőrács alatti résszel variálhattak, sőt, az autó oldallemezei is egyeznek a QX50 megfelelő alkatrészeivel. Csak az övvonal felett, illetve hátul végeztek komolyabb beavatkozásokat, az oldalablakok új sziluettje, illetve a szárny-mintás hátsó lámpák azonban egyértelműen jót tesznek az összképnek.
Persze az is látszik, hogy itt is igyekeztek annyi fejteret megtartani hátul, amennyit csak lehetett, így a tetővonal sokkal inkább az ötajtós ferdehátú formát hozza, mint az oldalablak-sor sziluettje.
Műszaki értelemben sincs falrengető újdonság: itt is az Infiniti változó sűrítési viszonyú kétliteres turbómotorját alkalmazzák, ami 271 lóerős, a maximális nyomatéka pedig 380 Nm. Ehhez fokozatmentes automata váltó és állandó összkerék-hajtás társul. Ez utóbbi alapvetően az első kerekekre osztja a teljesítmény nagy részét, a hátsó tengelyre szélsőséges esetben is legfeljebb a hajtónyomaték fele jut.
A szűk 4,7 méteres terep-kupé egyébként kifejezetten tágasnak ígérkezik: a hátsó üléssorban például közel egy méteres lábtér alakítható ki a 15 centis úton mozgatható hátsó üléssor révén, és a 762 literes csomagtér-méret is átlagon felüli.
Az Infiniti 2021 tavaszán kezdi bevezeti a QX55-öt Észak-Amerikában, Európába viszont várhatóan már nem hozzák el, mivel itt a márka kivezetése mellett döntött a Nissan vezetése.