Bár nem volt hosszú életű a Chevrolet Bolt Opel jelvényes európai megfelelője, azért eladtak belőle néhány ezret Európában. A GM korábban bejelentett visszahívása ezeket az autókat is érinti, a szükséges szoftverfrissítést az Opel végzi el.
Az Ampera-e európai pályafutását ugyan rövidre szabta, hogy épp a General Motors az Opel eladása mellett döntött 2017-ben, de 2019-ig így is több mint 7100 ilyen Opel jelvényes Chevrolet Boltot adtak el Európa-szerte, ezekből mintegy 1500 példány került Németországba. Ezek a jelvénytől eltekintve azonosak az amerikai változatokkal, amelyekről nemrég kiderült, hogy hajlamosak kigyulladni az akkumulátor teljes töltöttsége mellett, így ezeket is visszahívják. Itt is egy átmeneti szoftvert töltenek az autókra, amely megakadályozza, hogy az akkumulátort 90% fölé töltsék, amivel ugyan csökken a hatótáv, de valószínűleg elkerülhetők a további tűzesetek.
A General Motorsnál ezzel párhuzamosan folytatják a vizsgálatokat, hogy kiderítsék, és elháríthassák a túlmelegedés valódi okát – ha ez megtörténik, valószínűleg újabb visszahívást tartanak majd.