Az első generációs Logan MCV errefelé legfejlebb használtan szerezhető be, ám Togliatti városban még mindig nyomják az acéllemezt a szerszámaiba. Sőt, most épp egy kis felújításra készülnek, hogy korszerűbbnek hasson az amúgy leginkább célszerűségével hódító típus, amelyet Lada Largus néven ismernek Oroszországban.
A felújítás érdekessége, hogy olyan, mintha az Európában épp most búcsúzó Dacia egyen-megoldásokat - fényszórókat, hűtőmaszkot - vennék át, megbolondítva a Ladánál megszokott C alakú króm dekorációkkal. Ez eredetileg csak a Vestán volt látható, de azóta a Grantán is megjelent, most pedig, úgy látszik, a Larguson is felbukkan.
Úgy hallani, a műszaki tartalom ezzel együtt nem változik érdemben: a Largusban továbbra is a jól ismert 1,6 literes Lada motort használják, amely 87 és 106 lóerős változatban, ötfokozatú kézi váltóval lesz elérhető.
A Largust azonban eddig sem feltétlenül a korszerűsége vagy az eleganciája miatt vették, hanem kiváló ár-érték aránya miatt, és az nem sokat változik: az alapváltozat ára továbbra is 640 ezer rubel, azaz átszámítva 2,5 millió forint körül marad – ez szerzett a típusnak tavaly is bő 32 ezer vásárlót, amivel a Granta és a Vesta után a harmadik legnépszerűbb modell a márka kínálatában.