Január 15-én kezdődik a Tokiói Autószalon, ami a vírushelyzet miatt a többi, hasonló méretű autóshow-hoz hasonlóan csak a virtuális térben lesz megtartva. Már pezsdülni is kezdtek a japán márkák, egyre több premier és bejelentés érkezik a szigetországból, és a szokásos furcsaságok is megjelentek. A furcsaságokban pedig kevés erősebb versenyző van a Daihatsunál, itt egy csokor a két hét múlva bemutatandó komolytalan, de szerethető koncepcióikból, amik a Daihatsu Village Colorful Carnival részeiként debütálnak majd.
Az ország egyik igáslo... szamara az 50 lóerős Hijet, amiből dobozos és platós verzió is elérhető, ennek alapjaira készítettek most egy teljesen indokolatlan roadster-verziót, a Hijet Truck Sportza Ver.-t. Az autó így már olyan sportkocsikkal játszik egy kategóriában, mint a McLaren Elva, vagy a Ferrari Monza SP2, bár teljesítményben lehet, hogy elmarad tőlük: a koncepció hajtásláncához feltehetőleg nem nyúltak, de az oldalt kivezetett kipufogókért jár a piros pont.
Pár fokkal hitelesebben hozza a csapott-szélvédős roadster vonalat a Copen Spyder Ver., amihez csak egy jó bukósisak és egy vintage védőszemüveg hiányzik, hogy teljes legyen az élmény. A motor mondjuk itt sem sokkal vérmesebb a Hijeténél, a kei kategóriában megengedett maximumot hozza - 63 lóerőt.
A Daihatsunál igyekeztek az autózás (hozzájuk mért) teljes spektrumát lefedni, így off-roadozásra is jutott muníció, ehhez a Taft (Tough & Almighty Fun Tool) modelljüket használták fel. A vonószemek, a csörlő, a tetőcsomagtartó és a terepes gumik kellemes Jimny-utánérzést kölcsönöznek a Taft Crossfieldnek, ami annyiban nem túlzás, hogy a miniautók terepesítése valódi, élő szubkultúra az országban.
Utolsónak az overlanding jegyében átépített Camper Vant érdemes megemlíteni, ami szintén a Hijetre épül, de kapott egy, a normáltól eltérő, kawaii arcot, egy tetőcsomagtartót és egy hátsó felépítményt, ami pont elég arra, hogy néhány, magzatpózba zárt órát eltöltsön benne az ember, ha kint reked a tokiói vadonban.