A BMW is óriáskijelzős fedélzeti rendszerre vált

2021.01.12. 06:02

A BMW groteszk kisfilmen igyekezett megjeleníteni, hogyan is viszonyul a (maga idejében rengeteget kritizált) 2001-es iDrive a 2021-eshez, amely várhatóan az iX típus szériaváltozatában lesz először elérhető, valamikor az év második felében.

A kontraszt persze eleve vicces helyenként – el is hangzik a Bangle 7-es betárcsázós internetjének sípolás-sorozata, poénként – de az évforduló, és az egymással beszélgető autók is ugyanazt a célt szolgálja: hogy felhívja a figyelmet a BMW új fedélzeti rendszerére.

Falrengető újdonságra persze nem kell számítani: ez is egy alacsony és széles kijelző – úgy néz ki, a Mercedes megoldásához hasonlóan ez is két külön megjelenítőből áll – amely egyszerre váltja ki a műszerek és a középső egérmozi funkcióit, és egy szép, áttetsző tekerőgomb is tartozik hozzá. A működése részleteiről egyelőre nem mondtak sokat, inkább olyan szóvirágokat írtak róla, mint hogy egy újabb paradigmaváltást testesít meg, vagy kényelmesebb, könnyebben kezelhető, és változatosabb mint valaha.

A BMW az idei, leginkább interneten követhető CES kapcsán állítja középpontba az új fedélzeti rendszert, mielőtt az év vége felé elkezdenék a bevezetését a sorozatgyártású BMW-kben is.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.