Európába is megérkezett a platós Jeep
Ahogy már korábban is hallani lehetett, a Jeep Gladiatort egy kissé át kellett dolgozni az európai forgalmazáshoz – ezért is késett az amerikai premierhez képest bő két évet a Wrangler alapú pickup.
A legfontosabb eltérés az amerikai változathoz képest a háromliteres V6-os dízelmotor, de persze nem ez az egyetlen. A többféle összkerék-hajtás közül itt csak az állandó Selec-Trac rendszer lesz elérhető, kétfokozatú, 1: 2,72-es rövd áttételű szorzóváltóval, és 3,73-as végáttételű Dana 44-es tengelyekkel.
Összesen háromféle felszereltséggel lesz kapható a Gladiator Európában: a Sport és az Overland mellett a forgalmazás kezdetén kínálnak majd egy korlátozott példányszámú Launch Edition kivitelt is, ami sok mindent tartalmaz a karosszéria színére fényezett sárvédőívektől és a 18-as alufelniktől a csomagrendszerező eszközökön keresztül a platófedélig.
Ezek mellett vagy 200 Mopar alkatrésszel is egyénibbé tehető az autó, bár ezek nagyrészt olyan, a pick-upoknál megszokott kiegészítők, amilyen a csővázas fellépő, a tetősínek, vagy épp a masszívabb kartervédő.