Már kétszer is megemlékeztünk az ACS-ről, de a Singer tett róla, hogy legyen harmadik alkalom. Kiadtak egy saras-mocskos csapatós videót, hogy tényleg elhiggye végre mindenki: a Singer ACS egy teljes értékű murvajáró, félúton egy raliautó és egy terepjáró között.
Az év első napjaiban jött a hír a Singertől, hogy elkészült egy új párossal, amiket az 1989 és 1994 között gyártott 911-es (964) alapjaira építetek. A széria neve All-Terrain Competition Study, röviden ACS, és ahogy a 911-es átépítéseire szakosodott kaliforniai stúdió munkái általában, pazar stílusgyakorlat lett mindkettő. Viszont az igazán nagy szám az, ami a klasszikusságot jól tartó, mégis terepes új külső alatt van. Ahogy írtuk róla korábban egy technikai részleteket kifejtő posztban: egyenesen Richard Tuthilt, rali-Porsche mágust kérték fel segítségnek. Valahol, a több réteg szénszál, króm-molibdén és könnyűfém alatt még találni 964-es 911-esre utaló nyomokat, de amint felnyílik a géptető, vagy az orr, látszik, hogy minden keréknél két darab külső túlfolyós, öt lépcsőben állítható csillapítású versenygátló van. Itt már látszik, hogy ez nem egy pózer gép, nem SUV-t építettek a Porschéból, hanem rendes, azonnal rajtvonalra állítható terepversenyautót.
A fenti videóból rövid részleteket ugyan már közöltek korábban, de ezeken a hosszú képeken látni igazán, milyen jól mozog terepen az ACS. Ezért is jó hír, hogy a megrendelő, akinek a kérésére a Singer elkészítette ezt (valamint egy aszfaltra valóbb társát) megengedte az építőknek, hogy a tervek alapján másnak is építsenek ilyet, szóval nem kizárt, hogy több is feltűnik majd belőlük idővel, így lehet még pár, amit nem óvnak majd, amikről szintén készülhetnek még hasonlóan jó képek.