Valószínű, hogy ez a két új modell lesz a legnépszerűbb a BMW hibrid modelljei között. Jó menetdinamikát és használható elektromos hatótávot kínálnak, feleslegesen drága túlzások nélkül.
A dízelek helyett alternatívát kereső flottavásárlók számára lehet igazán vonzó a BMW két új hibridje. A 320e és az 520e ugyanazt a hajtásrendszert kínálja két különböző méretű autóban: a kétliteres, turbós négyhengeres 163 lóerőre csökkentett teljesítményű változatát, amelyet egy 113 lóerős villanymotor segít.
A teljes rendszer csúcsteljesítménye 204 lóerő, ami a gyári adatok szerint elég jó dinamikát eredményez: a 3-as szedánt 7,6, a 3-as Touringot és az 5-ös szedánt 7,9, az 5-ös Touringot pedig 8,2 másodperc alatt gyorsíthatja százra. A végsebességhez a villanymotor már nemigen tesz hozzá, ennek köszönhetően 219 és 225 km/h közti végsebességek adódnak, bár a német autópályákon kívül ez is bőven sok bárhol.
A 20e változatok vásárlóinak valószínűleg lényegesebb információ, hogy ezek az autók mind képesek csak villanymotorral közlekedni. A 12 kWh-s akkumulátor 46 és 60 km közti távra lehet elég a gyáriak szerint, függően a karosszéria méretétől és jellegétől, illetve attól, hogy az autó hátsó- vagy összkerék-hajtású. Azt is elárulták, hogy az akkumulátor legfeljebb 3,7 kW-tal tud teljesítményt felvenni, azaz nem érdemes gyorstöltőre tenni, az autók végsebessége villamos üzemmódban pedig egységesen 140 km/h.
Az új hibridek bevezetését a BMW márciusban kezdi Európában.