A Ford 2020 negyedik negyedévét elég különös eredménnyel zárta. 2,8 milliárdot veszített a cég, de ezt elsősorban nagy, egyszeri költségeknek tulajdonítják: néhány nagyszabású bemutató, visszahívás, illetve a cég brazíliai kivonulása is jelentős összeget emésztett fel. Ugyanakkor a forgalom, az eladások jó irányba változnak.
Ez az első negyedév a 2000-es évek végi nagy válság óta, amikor a Ford pénzt veszít a működése kapcsán, de Jim Farley, a cég vezérigazgatója ennek ellenére is elégedett. A kiadások és bevételek jellege miatt lehet is: a Ford az amerikai autógyártáson 1,1 milliárd dollárt, az európain pedig 414 milliót keresett – Európában négy éve ez az első nyereséges negyedévük – és mindehhez a bevételek jelentős növekedése járult. A Ford Credit részleg is hozott 912 millió dollárt. „Újra növekszünk, de ami ennél is lényegesebb, ezúttal a megfelelő területeken.” - foglalta össze a lényeget Farley.
Ugyanakkor a Takata légzsákok visszahívására 610 millió dollár ment el, a vállalati nyugdíjalapba 1,5 milliárd dollárt fizettek be, a brazíliai kivonulás kapcsán pedig 2,5 milliárd dollár költséggel számolt a cég – ezeknek a költéseknek is köszönhető a 2,8 milliárd dolláros veszteség.