Davor és Luka Fabijancic nem kispályások, ha autóépítésről van szó. Persze, sokan kísérleteztek már azzal, hogy sportmotor blokkját illesztik egy lehetőség szerint igazán parányi autó karosszériájába, és rendre elég izgalmas végeredmények születnek, de ez a Citroën a maga nemében egyedülálló.
A horvát srácok egy C2-t vettek alapul, kihajították belőle a gyári motort, és beépítették egy Suzuki GSX-R 1000 négyhengeresét. De nem ám a gyári helyre, a kis kocsi orrába, hanem közvetlenül a vezető háta mögé. Így egy 200 lóerős, 11 ezret forgó, középmotoros bestia lett a végeredmény.
A középmotor, kombinálva a rövid tengelytávval, valamint a gyári kiépítéssel szöges ellentétben álló hátsókerékhajtással egy nagyon agilis, ügyesen kanyarodó, fürge, csodálatos hangú, ugyanakkor mérhetetlenül veszélyes versenygépet adott ki. Ehhez nagyjából 620 kilogrammos súly társul, igen jó tehát a teljesítmény/tömeg arány. A kasznielemek alatt teljes új, egyedi váz is rejlik.
A gép nem számít világújdonságnak, néhány éve reszelgetik Fabijancicék. A horvát Formula Driver Championshipre készült, de számos hegyi felfutón elindultak már vele.