Az AMG GT 73-ról eddig csak pletykákban lehetett hallani, ez lehet az AMG legerősebb utcai modellje, akár 800 lóerő feletti teljesítménnyel.
A prototípus persze könnyedén összekeverhető a tisztán benzinmotoros csúcsmodellel, a 63 S-szel, de azért akad néhány jelentéktelen eltérés. Változtattak a légbeömlők kialakításán – a belső légterelők ferdék, és nem függőlegesek – ismeretlen a felnik mintázata, és van egy V8 Biturbo E Performance felirat a motorház oldalán, a megszokott V8 Biturbo 4Matic+ helyett.
Ez utóbbi árulja el, hogy belül már egy hibrid hajtásrendszer lakik, amely a jól ismert 4 literes V8-as turbómotor teljesítményéhez hozzátesz még néhány lóerőt. A pletykákban 600 kW, azaz 816 lóerő szerepel, ennyit tudott a 2017-es tanulmány is.
Egyelőre konkrétumok helyett olyan általánosságokat írtak a képek mellé, hogy a Mercedes AMG márka és az F1-es csapat közt szorosabb kapcsolat kialakítására törekszenek. Azt azonban nem részletezték, hogy ez mennyi valós együttműködést, és mennyi a közösen használt arculati elemet takar. Az elektromos turbóval kombinált hibrid hajtás működési elvében mindenesetre tényleg emlékeztet az F1-es versenygépek komplikált hajtásrendszerére – adja magát, hogy a hasonlóságot valami módon kiaknázzák.