A BMW tudja, felnőttek a boyracerek
Kitörölhetetlen emlék a Need for Speed Underground 2 és nem csak az autók vagy azért, mert suli után a matek házi helyett épültek a nagylökhárítós, neonfényben úszó, vállalhatatlanul felmatricázott autók. Hanem azért is, mert ekkoriban mindig ott volt a táskában esztétikai és menőségügyi iránymutatásként a Tuning & Stereo.
Akik a 2000-es évek elején születtek, mára simán jogosítványuk van, akik pedig ekkoriban rongyosra nyomkodták a billentyűzetet vagy küzdöttek a force feedbackes Logitech Momo kormánnyal, most lelkesen tiporhatják le a gázpedált egy Nissan GT-R-ben vagy épp BMW M3-asban.
Talán ezért van az, hogy minden eddiginél boyracer-kompatibilisebb lett az utólagos kiegészítők felhozatala a BMW-nél. Akiket kiakasztott a hatalmas, álló formátumú vese, azok pihenjenek meg vagy szúrjanak egy rükvercet, mert az M Performance részleg úgy csap arcon a 2000-es évek tuningvilágával, mint telefonkönyvvel vallatáskor.
Kétszínű fényezést imitáló hatalmas matrica, tengernyi karbon légterelő, kócosan álló négy kidörgő, rap zene, tűz, fények, lábdob - szóval minden van a szpotban, amitől azt érezheti az ember, hogy nincs az a krómfelnis Lamborghini, akit ne uralna le az 510 lóerőre hergelt M3-assal. Szinte már égető a nitrós palack hiánya.
Persze, könnyű azt mondani rá, hogy sok és régen minden jobb volt. Amikor még deres halántékú, öltönyös iparmágnások vettek M-es BMW-t nem pedig youtuberek vagy start up-ok CEO-i, akik Zoom-os brainstormingon váltják meg a világot.
Ezzel együtt tudok örülni neki, bármekkora is legyen az M3 arca, mert így még él egy kicsit a sorhat, a sportlimuzinság, a kézi váltó és nem egy újabb 1000 lóerős plug-in hibrid SUV-ot kell nézni. Azért sokan vagyunk, akikben rátenyerel a gyerekkori nosztalgiára és az elvitathatatlan, hogy a kreáció NFS-ben hozná a közel 10-es visual rating-et.