A Skoda terepjáró-fazonú típusainak legnagyobbja egyben a legrégebbi is: az idén már öt éve van piacon, így alapos felújításon esik át.
A külső átalakításai elég feltűnőek: a Kodiaq is megkapja a Skoda aktuális, lecsapott felső sarkú, vaskosabb peremű hűtőrácsát, emellett változtatnak az első és a hátsó lámpák formáján, és a lökhárítók kialakításán is. A végeredmény nem szebb vagy karakteresebb, mint eddig, de arra pont elég lesz, hogy egy darabig az új jelzőt is hozzátehessék az autó nevéhez a Skoda kereskedésekben.
Belül nem változtattak érdemben az autón, és a polgári modellek motorválasztékához sem nyúltak. Ezeket négyféle motorral gyártják: 1,5 literes 150 lóerős és 2 literes 190 lóerős benzines turbómotorral, illetve a 2 literes dízel 150 és 200 lóerős változatával. A motorkínálatban az egyetlen új elem a Kodiaq RS motorja: a korábbi kétturbós dízel helyett kétliteres benzinmotort építenek a sportváltozatba, 245 lóerővel. Ez 5 lóerő többletet jelent, cserébe nyilván jóval többet fogyaszt majd, mint a kifutó dízel.
Az új változat árait egyelőre nem közölték, de erre még rá is ér a Skoda, mivel a felújított Kodiak európai bevezetése csak júliusban kezdődik.