Míg a prémium-egyterűek vevői számára az egyedi stúlusú Stariát mutatta be a koreai gyártó, Sanghajban egy másik egyterű-féleség várható.
A Hyundai Custo nem teremti, inkább követi a divatot: van benne néhány szabadidőautós vonás, amilyen az emelt hasmagasság, vagy a fényezetlen műanyag sárvédőívek, csak az arányai nem a szokásosak. A rövid orr, a váratlanul hosszú tengelytáv és a hátsó tolóajtó alapján egyértelmű, hogy ez is egy újabb, soküléses, egyterű-jellegű modell lesz.
Az autó teljes hossza 4,95 méter, amihez képest a 3,05 méteres tengelytáv tényleg nagyon hosszúnak hat – alapvetően a látványt is ez határozza meg. A méretéhez képest viszonylag kis motor kerül az orrába: 1,5 literes, 170 lóerős turbós benzinest építenek bele.
A típusról a fotók valószínűleg a – tapasztalatok szerint elég kevéssé diszkrét – kínai típusengedélyeztetési eljárás során kerültek nyilvánosságra, de ezeken az autó belseje nem látszik. Így csak sejthető, hogy itt is legalább három üléssort és hét ülést helyeztek el belül. Egyelőre az sem egyértelmű, hogy mely piacokra szánják a Custót, bár elég nagy a valószínűsége, hogy ez a modell kínai specialitás lesz, amelyet másutt nem is kínálnak majd.