Először mutatnak valamit az új Le Mans-i Audiról
Az első előzetes még csupán egy keveset mutató vázlat, de az Audi Sport szóvivője szerint a legfontosabb döntéseken már túl van a csapat.
Így már megtalálták a megfelelő autógyártó partnert – az LMDh szabályzat szerint csak négy gyártó, a Dallara, a Ligier, a Multimatic és az Oreca vázai közül választhatnak majd a kategória részvevői – és meghatározták a motor koncepcióját is. Ez utóbbi téren elég liberálisak a szabályok: csak azt kötik ki, hogy a hajtás összteljesítménye legfeljebb 680 lóerő lehet, amibe bele kell számolni a szabványos, 50 lóerős hibrid rendszert is.
Így lényegében csak a fejlesztés van hátra, amelyre bő másfél év áll rendelkezésre, mivel a kész autót már rajthoz szeretnék állítani a 2023 januárjában Daytonában, a 24 órás versenyen, és ott már ütőképesnek kell lennie az autónak.
Az Audinál az is újdonság, hogy a cég csak az autót szeretné elkészíteni, amelyet aztán magáncsapatok kezébe adnak, azaz kiemelt gyárt alakulat felállítását nem tervezik.