Egy 24 fős diákcsoport ötletei és munkája testesült meg a Suzuki Misano nevű tanulmányban, amely a japán gyártó támogatásával fizikai formában létre is jöhetett.
A torinói IED közlekedési formatervező mesterkurzusának diákjai tervezték a különleges járművet, amely egy újabb megközelítése a motorkerékpár és a személyautó keresztezésének. A kétüléses járműbe ennek megfelelően egymás mögé került a két ülés, és nem hogy tető nincsen, de a szélvédő is jelzés értékű. Ugyanakkor az autó jobb oldalát egyáltalán nem használták ki, ami ötletnek nyilván érdekes, viszont egyben végtelenül célszerűtlenné is teszi a Misanót.
Ugyanakkor esztétikai szempontból mindnenképp figyelemre méltó autót sikerült előállítani: nem túlzás azt állítani, hogy a hosszú tengelytávú, alacsony és széles sportkocsi-forma napjaink leglátványosabb, Suzuki jelvényes járművévé teszi a Misanót.
Kevéssé valószínű, hogy a szélsőséges sportkocsi a formatanulmány-stádiumból tovább jutna, így az sem derülhet ki, hogy miféle hajtáslánc kerühetne bele. Pedig az elrendezés rengeteg érdekes lehetőséget tartogat: a motor, vagy elektromos hajtás esetén az akkumulátor akár az ülések mellé is kerülhetne.