Autóépítő céget támaszt fel Jenson Button
Az egykori Formula 1-es világbajnok két társával látott hozzá a Radford márknév újraélesztésének. A cél lényegében a semmiből feltámasztani a céget, amely egykor Rolls-Royce és Bentley átépítéseivel vált ismertté, de készített speciális Miniket is a Beatles tagjainak.
A karosszériaépítő vállalkozást 1948-ban alapította Harold Radford és a következő két évtizedben komoly nevet szerzett. Eleinte luxusautókat épített át nagy csomagterű, kombi jellegű modellekké, aztán napfénytetős luxusváltozatot készített az Austin Mini alapjaira, amely addig csak igen egyszerű kivitelben volt kapható. Ezen felül részt vettek például a Ford GT40 versenyautó korai, brit prototípusának építesében is: a cégnél készült a formás sportkocsi üvegszál-kompozit burkolata.
A Radford hagyományt a három új tulajdonos annyiban követi, hogy kis sorozatú gyártásban gondolkodnak. Az első, Lotus technikára épülő autójukat – amelyről egyelőre csak egy sziluett-fotót mutattak – állítólag a Lotus Europa versenyváltozata, a Lotus 62-es ihlette, ennek örömére a korszerű Lotus alapokra épülő modellből pontosan 62 példányt készítenek majd.
Button két társa a tervezést és a gyártást irányítja, míg az autóversenyző a fejlesztési munkában vállal fontos szerepet: azt ígéri, tesztpilótaként gondoskodik róla, hogy a Radford sportkocsik kivételes vezetési élményt kínáljanak.
Abban bíznak, hogy az egyedi kívánságok teljesítésével, illetve minőségi kézműves megoldásokkal különleges helyet vívhatnak ki maguknak a drága autók gyártói között.