Ilyen lett a legdrágább Bugatti
A Bugatti még egyszer megmutatta az egyedi sportkocsit, mielőtt átadja azt a tulajdonosának. Az első premier óta eltelt bő két évben rengeteg fejlesztésen esett át az autó: mintegy 65 ezer órányi munkát öltek bele, hogy tökéletes legyen.
Minderre annak ellenére volt szükség, hogy a La Voiturette Noire – a név jelentése egyszerűen A Fekete Autó – csupán egy Chiron átirat: az utolsó eleméig teljesen új karosszériát számos tesztnek kellett alávetni, hogy meggyőződjenek róla, a minősége megfelel annak, amit a Bugatti általában kínál. Így például több ezer liter vízzel tesztelték, hogy minden illesztése vízhatlan-e, és megjáratták versenypályán is, hogy kiderüljön, hogy viselkedik a végsebessége környékén.
Az egyedi jármű tulajdonképp egy kicsivel hosszabb tengelytávú Chiron, teljes egészében karbonszálas műanyagból gyártott karosszériával. A hűtőmaszkját állítólag 3D nyomtatással állították elő. A tervezők célja állítólag az volt, hogy a Chiron egy elegánsabb, túrakocsi-változatát állítsák elő, ezért is nincs az autón például a formát elrontó hátsó szárny, és ezért nem nyúltak a hajtáshoz sem: a Chiron 1500 lóerős W16-os turbómotorját elegendőnek ítélték.
Jó eséllyel most hallunk a gyártótól utoljára az autóról, mielőtt átadnak annak a névtelenségbe burkolódzó gyűjtőnek, aki kifizette a 11 millió eurós – átszámítva 3,819 milliárd forintos – vételárat.