Bemutatták az új Civic ferdehátú változatát is, amely a típus történetében először ugyanúgy Észak-Amerikában készül majd, mint a szedán.
Ahogy a négyajtós, az új ötajtós is egyértelműen evolúciós termék: a vonalvezetésén jól látszik, hogy az elődmodellhez képest arányaiban, karakterében keveset változott, részleteiben viszont annál többet. Itt is vízszintes tájolásúak lettek a hátsó lámpák, kevésbé döntött az övvonal, és persze a szedánéval azonos az alaposan átdolgozott orr-rész.
Műszakilag sincs érdemi eltérés a négyajtóshoz képest: ez a típus is kétliteres, 160 lóerős szívó benzinmotorral, és 1,5 literes, 180 lóerős turbómotorral készül majd, legalábbis az amerikai piac számára. Érdekes, hogy továbbra is lesznek kézi váltós kivitelek, annak ellenére, hogy ezek közül a változatok közül Európába egyiket sem hozzák. A karosszéria helykínálata az ötajtós esetében is bőségesebb lett: egyebek közt 3,6 centivel nő a hátsó lábtér az előző generációhoz képest.
Az ötajtós bemutatója kapcsán annyit árultak el, hogy a többi Hondához hasonlóan Európában a Civicből is csak hibrid változatokat terveznek forgalomba hozni, ami magas alapárat, és automata váltót jelent, bár azt egyelőre nem tudni, hogy a típus a Jazz 1,5 literes, vagy a CR-V 2 literes e:HEV rendszerét kapja-e. Az egyetlen esély arra, hogy valaki hagyományosabb Civichez jusson, a Type R lehet, amelyből talán hozhatnak hozzánk is egy kisebb szériát – ebbe várhatóan a kifutó Type R turbómotoros hajtásrendszere kerül majd, kis továbbfejlesztésekkel.
Az európai kivitelről még annyit lehet tudni, hogy 2022 őszén, azaz több mint egy év múlva tervezik elkezdeni a forgalmazását.