Poliuretán szilentekkel nagyon nehéz veretni Goodwoodban, a Festival of Speeden, mert közlekedésre teljesen alkalmatlanok, amennyiben nincs körülöttük egy egész autó. A Powerflex ezért aztán úgy gondolta, hogy csinálnak valami egészen eszementet egy R56-os Mini Cooperből.
Biztosan nem akartak az 1,6-os Prince motorral szívni, ezért inkább fogták és belelógatták az E92 M3-as 4,0 literes, szívó V8-as blokkját, ami gyári formájában is több mint 400 lóerős. A motor és a hozzá csatlakozó hétsebességes, duplakuplungos automata váltó nem kerülhetett be a Mini orrába keresztbe, ezért inkább berakták úgy, ahogyan a természet megalkotta, hosszában.
Ehhez alaposan fel kellett forgatni a Mini padlólemezét, hiszen eredetileg még csak összkerekes változat sem létezik belőle. Épp ezért az autó egy Subaru WRX STi alvázára húzták fel, amiben akadt hely a kardánnak és a differenciálműnek is. Az első futómű egyedi egyedi MacPherson, természetesen a Powerflex poliuretán szilentjeivel.
Mindenhol karbon elemek vannak a beltérben és tisztességesen kicsövezték, két Cobra Motorsport versenyülés is került bele. Rendes pedálgép, valamint a versenygépekből ismerős műszerfal. Befordították és gombokkal tömték meg középen az óracsoport helyét és az ülések kockás huzata is megmutatja, mennyire adtak az eredeti hangulatra. 1,3 tonnás a Vininek keresztelt autó és az egész pont úgy néz ki, hogy erősen kívánja a pályanapot.
Feltűnően kiszélesítették a műanyag íveknél az autót, alattuk arany színű felnik vannak és Toyo Proxes R888R gumik. Ennek ellenére az egész teljesen természetesen mutat, inkább csak egy jobb kiállású hot hatch. Roppant menő gép lett.