Az idén a két elindított Hunterből csak az egyik ért célba, de a következő Dakarra már a továbbfejlesztett T1+ modellel állnak rajthoz.
Az új modellen kívülről is változtattak, hogy könnyű legyen felismerni: az autó oldalából kikandikáló pótkerék, és a négy kerek első lámpa segít az új változat azonosításában. Ugyanakkor akad néhány tényleg lényeges változtatás is: ilyen, hogy a 32 hüvelykes kerekek helyett 37 hüvelykes külső átmérőjű gumikat használhatnak az átalakított szabályok miatt, a futómű rugóútját pedig 28-ról 35 centire növelték. A karosszéria szélessége is nőhetett, az új változaté már 2,3 méter.
Ezen felül nyilván tökéletesítik a prototípus gyengének bizonyult alkatrészeit is, így nem valószínű, hogy a Sebastian Loeb kiesését okozó lengőkar-törés megismétlődhet jövő januárban is.
Az egyelőre virtuális modellről renderelt képeken bemutatott, alaposan áttervezett autót a tervek szerint szeptemberben kezdik el tesztelni, annak érdekében, hogy 2022 januárjára győzelemre esélyessé fejlesszék a tavaly az ötödik helyig jutó járműveket.