1388 kg a McLaren 765LT Spider súlya, amivel 49 kilóval nehezebb ugyan a kupé változatnál, de 80-nal könnyebb a 720S nyitható tetős verziójánál. Mindezt úgy, hogy a szénszál erősítésű műanyag monocoque megegyezik a kupéval, és mivel önmagában olyan merev, mint egy fapapucs, nem kellett plusz merevítőket beépíteni a mozgatható tető miatt.
50 km/órás sebességig 11 másodperc alatt nyílik és záródik a karbonból készült teteje. 8 villanymotor mozgatja, ami működés közben 50, reteszeléskor maximum 60 dB-nyi hanggal terheli az ember fülét. A külső héj és a belső kárpit között nagy sűrűségű hangelnyelő anyag van, így tudták kizárni a nemkívánatos zajokat az utastérből és csökkenteni a tömeget az autó legmagasabb pontján.
2,4 kilóval lett könnyebb a szőnyegek elhagyásával, 10 kg-ot spóroltak meg azon, hogy kidobták belőle a klímát és további 1,5 kilót nyertek a hifin. Aki viszont nem csak a pőre gépi élményre vágyik a 765LT Spiderben, annak felár nélkül visszahizlalja a McLaren a kényelmi extrákat. Felárért az egyedi holmikkal foglalkozó MSO karbon karosszériaelemekkel szereli, amivel 6,1 kilót takarítanak meg a könnyű alumíniumhoz képest.
1278 kilós száraz tömeggel számolhat az, aki a lehető legkönnyebb McLaren 765LT Spider-re pályázik. Ehhez kellenek még az eredetileg McLaren Sennához fejlesztett, 3,35 kg-os szénszálas kagylóülések, amik így harmadannyit nyomnak, mint a széria sportülések. 22 kilóval járulnak hozzá a fogyókúrához az LT-hez fejlesztett 10 küllős felnik, amiket a modellhez fejlesztett Pirelli P Zero Trofeo R gumikba csomagolnak.
3994 köbcentis, biturbó V8-as motorja 765 lóerőt ad le 7500-as fordulaton és 800 Nm nyomatéka van 5500-tól. 2,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra, 7,2 alatt futja a 0-200-at és 330 km/óra a végsebessége.
10,9 kg-os súlyával a titán kipufogórendszer 40%-kal könnyebb, mintha rozsdamentes acélból volna. Csukott tetővel is leengedhető a hátsó ablak, szóval igény esetén mindig hallani, ahogyan a négy csövön át üvölt a turbós V8. Az európai modellek kipufogójába titán szelepek kerülnek a csendes üzemmód miatt. Nos, részemről ez volna az első alkatrész, amin további grammokat spórolnék.