Joggal hihetnénk, hogy egy közel 2 tonnás kupéba bőven több mint kellemes a 625 lóerő és 3,2 másodperces gyorsulás, meg a 305 km/órás végsebesség. De akadnak olyanok, akiknek az M4 szóba se jöhet, ez meg egyszerűen kevés vagy sokkal jobban sietnének, ha tudnának. Hozzájuk szól a BMW M8 Competition alapú G-Power G8M Hurricane RR, aminek már a nevétől is megnő az ember bicepsze.
![](https://kep.index.hu/1/0/3935/39355/393551/39355105_d1bdeadc7687f134aef491bd22634741_wm.jpg)
Szénné lyuggatott karbon gépháztetejét a Ventury szállítja, látványos hátsó szárnya van (lapja szénszál erősítésű műanyag, konzoljai CNC martak), valamint a G-Powerre jellemző rajzolatú, 21 colos, kovácsolt alufelniken ül a tuningolt M8-as, amik mögött ott az állítható felfüggesztés.
![](https://kep.index.hu/1/0/3935/39355/393551/39355125_4a625aadae19d8634ae17c2b364b09f8_wm.jpg)
4,4 literes, biturbó V8-asa új feltöltőket kapott, nagyobb szívó- és kipufogó oldali szelepeket kap, kovácsolt dugattyúkat, módosított hajtórudakat és nagyobb hűtőt. 840 lóerő és 1050 Nm nyomaték lett az eredmény, amivel már a 340 km/órás sebességet is megfutja. A 110 milliméter átmérőjű kipufogóvégek előtt pedig Deeptone rozsdamentes acél rendszer van, sport katalizátorokkal.
![](https://kep.index.hu/1/0/3935/39355/393551/39355121_8242148f23d7b58116468c1792cb6abc_wm.jpg)
Utasterébe diszkrét plakett kerül az átalakítás okán és néhány karbon meg alcantara kiegészítővel teszik sportosabbá. A tuningcsomag ára a különleges kívánságoktól függ, de nagyjából 135 ezer eurót kell még ráporlasztani az M8-asra, hogy Hurricane RR legyen belőle.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)