Szokatlan módon műszaki részletekkel nem nagyon fárasztotta a Porsche a közönséget a Taycan továbbfejlesztése kapcsán, inkább a megsokszorozott színválasztékot hangsúlyozták.
Ez tényleg figyelemre méltó: a Paint to Sample nevű rendszer az eddigi 17 gyári árnyalat mellett 65 további kiválasztását teszi lehetővé. Ez ugyan néhány ezer euró felárat, és legalább hat hónap várakozási időt von magával, de cserébe tényleg nagyon sokféle, akár egészen meglepő árnyalatra lehet fényeztetni a villany-Porschét.
Példának egy olyan, elég feltűnő lilát választottak a gyáriak, amely utoljára a Porsche 911-es 1984 és 1993 között gyártott változatán volt elérhető. Ez olyan szempontból mindenképp előrelépés lehet, hogy már nem csak napjaink konfekció autószíneiben lehet majd Taycant venni (fekete, fehér, szürke, ezüst, és néhány igazán sötét színárnyalat) de szokatlan színekben is.
Állítólag a Porsche PCM-ként ismert fedélzeti számítógépén is fejlesztettek. A legfontosabb, hogy már Android Auto kompatibilis is lett – eddig csak Apple Carplay integrációt támogatott – de ezen felül állítólag a hangvezérlés biztonságán is sikerült javítani.
A Taycan képességeit emellett távvezérléses, félautomata parkolással is bővítették. Ennek segítségével az autó szűk helyekre az után is bemanőverezhető, miután a sofőr már kiszállt belőle. Az autó felméri a terepet, és ha a hely elég nagy, a vezető felügyelete mellett ugyan, de önállóan parkol.
A legérdekesebb, de ugyanakkor talán leghomályosabb újdonság a hajtásrendszert érinti. A gyáriak szerint megoldották a kétmotoros változatoknál, hogy a motorok Normal és Range üzemmódokban minimális ellenállással, ahogy a gyáriak fogalmaznak, csaknem lekapcsolódjanak a hajtásról, így az autó lényegében energiabefektetés nélkül haladhat. A gyáriak szerint ez valamelyest javíthatja az autóval egy töltéssel megtehető távolságot, de olyan nagy nem lehet a fejlődés, hiszen azt mondják, a hivatalos hatótáv-adatok újra mérésére nem lesz szükség.