A Dacia tulajdonképpen egy régi ötletét porolja le a Joggerrel: az első generációs Logan MCV volt ehhez hasonló hosszú tengelytávú, kombi-fazonú hétüléses, a legfontosabb különbség, hogy az új modell körbe is van műanyagozva rendesen.
A karosszéria nagyrészt egyébként megegyezik a Logan-Sandero pároséval: az övvonal alatt, és a második tetőoszlop előtt ugyanazokkal a lemezekkel találkozunk, csak az autó hátulját dolgozták át alaposan. Talán ezért is lett az oldalablakok felső szélében egy lépcső az első és a hátsó ajtó között. Randa megoldás, de ennek köszönhetően a Joggernek jó nagy oldalsó ablakfelülete lett.
A maga 4,55 méterével ez a jelenlegi Dacia kínálat leghosszabb darabja, és ez a belső tér méretein is látszik. Öt üléssel 708 literes csomagtartó adódik, a második sort ledöntve pedig 1819 literre nő a rakodótér. A kissé esetlen, viszont akár hét üléssel is rendelhető Jogger egyelőre egyféle motorral készül majd: az ezres háromhengeres turbómotor 110 lóerős benzines, illetve 100 lóerős multifuel, azaz benzines és autógázos kivitelben kerülhet az autóba.
Ugyanakkor ez lesz a Dacia legelső típusa, amely később hibrid hajtásrendszert kap: a Renault Clióból és Capturból már ismerős E-tech hajtásrendszert alkalmazzák majd itt is. Ezzel a gyáriak szerint a legolcsóbb hétüléses hibridet a Dacia kínálhatja, de csak 2023-tól, mert a benzin-elektromos változat csak akkor érkezik.