Úgy tűnik, az összes SPA platformra épülő konnektoros hibridben ugyanazokat a fejlesztéseket hajtják végre. Ez hatféle típust jelent: az S60, V60, XC60, S90, V90 és XC90 hibrid változatait.
A legnagyobb változást az akkumulátor növekvő kapacitása hozhatja: Az új csomag 18,8 kWh-s a korábbi 11,6 helyett, ami jelentős hatótáv-növekedést hozhat, bár az erre vonatkozó gyári adatokat egyelőre nem ismerjük.
A villanymotort is erősebbre cserélik minden modellben: az eddig használt 87 lóerős helyett 145 lóerős motor hajtja majd a hátsó tengelyt. A kombinált teljesítményen ez különböző mértékben látszik: a T6 modell csúcsteljesítménye 340-ről 350 lóerőre nő, a T8-é viszont 400-ról 455-re. Állítólag a kétliteres, turbós benzinmotorokon is igazítottak, bár itt elsősorban az indításnál és részterhelésnél elérhető teljesítményt javították, a csúcsértékeket nem.
Egy további újdonság, hogy a Volvo néhány modellen, így az XC60, S90 és V90 Recharge változatain egypedálos használatot is lehetővé tesz.