Elképesztően hosszú utat jár be a Nissan GT-R, aminek első koncepcióját még a 2001-es Tokiói Autószalonon mutatták be és csak évekkel később, 2007-ben jutott el a szériaérett változatig. A legendás Skyline utódját folyamatosan reszelgetik és frissítik a japánok, így aztán már a harmadik Porsche 911 generációval találkozik életpályája során és lassan több limitált szériája lesz, mint ahány részt forgattak a Jóbarátokból. Most rögtön kettőt mutattak be, egy sportosat és egy túrázósat.
Összesen 100 darabot gyártanak majd a kétféle GT-R T-Spec-ből, amit valószínűleg villámgyorsan elkapkodnának a rajongó gyűjtők és a befektetési céllal sportautót vásárlók. Ezért a Nissan nem a pénzre, hanem a szerencsére bízza, kinek a garázsában állhat majd ilyen 45-50 millió forintos különlegesség, a komoly szándékú vevők között sorsolással döntenek.
Két őrületesen jó színt vettek elő a történelmi palettáról, az egyik az aranylóan csillogó Midnight Purple, ami talán az R34-es legszebb színe volt, a másik pedig a halvány zöldes Millennium Jade. A duó egyik tagja a kényelmesebb üléses, bronz Rays felnikkel szerelt (csökkentik a rugózatlan tömeget) GT-R Premium Edition T-Spec, a végtelenül hosszú neve alapján is pályanapokra szánt verzió pedig a GT-R Track Edition Engineered by Nismo T-spec. Utóbbiban sportosabb ülések vannak, szénszálas tetőpanelt és csomagtérfedelet kap, valamint karbon-kerámia Nismo fékeket.
Motorján az egyetlen változás az aranyszínű dekor, de a VR38DETT maradt 570 lóerős és bő 630 Nm nyomatékú. A japán piacra szánt, korlátozott darabszámú modellek épp úgy 2,8 másodperc alatt gyorsulnak 100-ra és 315 km/óra a végsebességük, mint az egyszerűbben megvehető GT-R-eké. Csak az árcédula duzzad majd rajtuk nagyobbra.