A Hondajet 2600-ast egyelőre tanulmánynak mondják, de egyértelműen gyártásra szánják. Az új gép nagyobb, mint a jelenlegi Hondajet modell, és a legfontosabb újdonsága, hogy már parttól partig át lehet vele repülni az Egyesült Államokon.
A 2600-as számos jellemzőjében emlékeztet a ma kínált Hondajetre. Itt is a szárnyak tetején kialakított konzolokra építik a két hajtóművet, és az orr formája is nagyon hasonló. Az új gép azonban minden irányban nagyobb, amit látványosan mutat az oldalanként három helyett hat ablak. A hossza 13 helyett 17,6 méter lett, a szárnyfesztávot pedig 12,1-ről 17,3 méterre növelték. A tágasabb törzsben hét helyett 11 ülés helyezhető el a pilótaüléssel-ülésekkel együtt, és a csomagtér is nagyobb lett, 1,87 helyett 3,4 köbméteres.
Ezzel együtt megnőtt a gép hatótávolsága: az eddigi csúcsmodell, az Elite 1437 tengeri mérföldje (2661 km) helyett 2625-öt (4861 km) tehet meg egy tele tankkal. Ez utóbbi adatra utal a típusszám is. Emellett nőtt a gép utazósebessége is, 780 km/h-ról 830 km/h-ra, és a legnagyobb elérhető repülési magasság is, 13100-ról 14300 méterre.
Az adatokból nyilvánvaló, hogy erősebbre kellett, hogy cseréljék a hajtóműveket is, de erről egyelőre hallgat a japán gyártó. Helyette azt hangsúlyozza, hogy mennyivel takarékosabb a gépe a konkurensekénél: úgy 20%-os előnyről beszélnek ezen a téren a könnyű, és 40%-osról a tipikus közepes méretű sugárhajtású magángépekkel szemben.
Úgy tűnik, a Honda kitart az Egyesült Államokban működtetett repülőgép-üzletág mellett, sőt, bővítené is azt. A Hondajet eddigi, hat éves karrierje alatt mintegy 170 példányt adott el 3-5 millió dolláros kisgépéből, ám ha a 2600-ast is gyártásba küldik, azzal jelentősen növekedhet a gépek iránti kereslet.