A Renault 4 gyártása 1961-ben, pont hatvan éve kezdődött. A típus tervezésénél a pofonegyszerű kialakítás és az olcsóság volt fókuszban, akárcsak a Citroën Kacsa esetében. A kezdetben mindössze 603 köbcentis, 23 lóerős motorral készülő, akkor még épphogy fél tonna fölötti modellből az elképesztően hosszú, 32 éves gyártási periódus alatt több mint 8 millió példány talált gazdára.
Ezt a szép ívű, hatvan éve kezdődött karriert ünnepli most a Renault egy különleges 4-essel. Az átalakítással egy francia dizájnert, Mathieu Lehanneur-t bízták meg, aki elég alaposan újragondolta a 4-est: a Suite N°4 névre keresztelt autó elegáns, de minimalista stílusú hotelszobákat idéz meg.
A hátsó részt fémek helyett teljes egészében átlátszó polikarbonát borítja, így a beltér már szinte kültérre válik. A kárpitozás is világos, az autó matt bézs színével harmonizáló, szintén hasonló bézs árnyalatú. Elöl a klasszikus hűtőmaszk helyét egy gyűrt alufóliára emlékeztető, a valóságban is alumíniumból készülő lap foglalja el, ezzel is hangsúlyozva az autó elektromos mivoltát. Mert milyen is lehetne egy régi autó modern átirata, mint elektromos.
A barátságos hotelszobává alakított elektromos 4-es nem kerül sorozatgyártásba, ellentétben a teljes egészében újragondolt, hülye szóvicc kategóriában is jó helyre pályázó 4ever koncepcióval, ahol a sorozatgyártásra is nagy esély lehet.