A Gumpert kihűlt hamvain létrehozott, kínai tulajdonú, de német központú autógyártó alternatív Teslája négyajtós, négyüléses, és valószínűleg sokkal drágább lesz, mint a hasonló jellegű konkurencia.
![](https://kep.index.hu/1/0/4061/40615/406152/40615231_97c8284da4ec5e61fc4db2a713f56329_wm.jpg)
Az EVision egyelőre tanulmány, annak is elég rejtélyes. Annyi biztos, hogy 800 volt rendszerfeszültségű, nagy teljesítményű, kétmotoros elektromos hajtást terveztek hozzá. A nagyjából 2 méter széles és 5 méter hosszú autó motorjai csak hátul hajtanak, mindkét hátsó kerék külön motort kapott.
Számszerű adatokból egyelőre ennyit közöltek, ezen felül csak annyit írt a cég, hogy 2023-ra tervezik beindítani a gyártást. Hogy hol, és mekkora sorozatban, azt egyelőre nem közölték, de a márkanév azt sugallja, hogy újabb elektromos hajtású szuperluxus-autó van születőben, amelyből néhány száz, vagy legfeljebb néhány ezer példány születhet meg évente, észszerű indokok alapján védhetetlen áron.
![](https://kep.index.hu/1/0/4061/40615/406152/40615233_22ddcc7cb30db05a089eb6f8d49e17aa_wm.jpg)
A premier helyszínéül választott China International Import Expo ráadásul azt sugallja, hogy az elsődleges célpont Kína, ahol az Apollo nem csak autókat szeretne eladni, hanem a szaktudását is. Erre utal a cég elnökének nyilatkozata, aki arról beszélt, hogy mostanra a teljes autótervezési folyamatot képesek elvégezni, a formatervezéstől a prototípusok legyártásáig.
Készült már videónk elektromos szuperszedánról, igaz, azt a Porsche gyártja (szerk.)
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=qkqpdiqkjm/fastid=kzscwwbbqxcxdteqinjisynykamw/nc=0)