A korábban már beharangozott új Suzuki, a Celerio második generációja csinosabb is, mint az elődje, és az adatok alapján más szempontból is jobb. Európába viszont egyszerű technikája miatt már aligha hozzák.
Úgy néz ki, a Suzuki talált valahol egy használható formatervezőt, mert az új Celerión már nyoma sincs azoknak a furcsa megoldásoknak, amelyek az előző generációt, vagy éppen az S-Cross első változatát sokak számára nehezen emészthetővé tették. A második generációs modell inkább olyan, mint egy jócskán megemelt, de keskenyebb Swift, gömbölyded formák és egészen kellemes arányok jellemzik az autót.
A 3,695 méteres hosszhoz, az 1,655 méteres szélességhez és az 1,555 méteres magassághoz mérten egész jónak hat a 313 literes csomagtér-méret, ami alapján úgy tűnik, a Celerio, ha nem is nagyon bőségesen, de négy személynek akár hosszabb utazásokhoz is megfelelhet.
Az új modellel kapcsolatban még a fogyasztását tartja fontosnak emlegetni a Suzuki indiai részlege. Az ezres, 65 lóerős háromhengeres, K10C jelzésű szívómotor változó szelepvezérlésű, kipufogógáz-visszavezetéses, és start-stop rendszerrel is felszerelték. Mindez 3,75 és 4 liter közti fogyasztást eredményez 100 km-en. A takarékosabb változat állítólag a drágábbik, robotizált váltós, míg az ötsebességes kézi váltóval „csak” négy literes átlagot hoz.
A belső tér Suzukisan egyszerűnek tűnik a képek alapján: pőre fekete műanyagok látszanak mindenhol, de az összhatás mégsem riasztóan olcsó. Az új Celerio ára egyébként félmillió rupiánál, átszámítva 2,14 millió forinttól indul, a csúcsváltozatért pedig átszámítva szűk 3 millió forintot kérnek el.