Korábban már beszámoltunk róla, hogy a Honda/Acura újjáéleszti az ikonikus típusnevet, az Integrát, amit rögtön kétféle modell visel majd. A Kínának tervezett modellt már akkor megmutatták, az Észak-Amerikába szánt verziót viszont csak most leplezték le, ám az alapokon úgy tűnik osztoznak: mindkettő egy átdolgozott Civic, ám utóbbi sokkal inkább hordozza az Acura modern, TLX-ről ismerős, agresszív arculatát.
Ez leginkább a Jewel Eye fantázianevű ledes fényszórókból és a jellegzetes sikán-formájú DLR-ből álló lámpákon, a pajzs-szerű hűtőrácson és a lökhárítókon érhető tetten. Ezeknél valamivel harmonikusabb az autó hátulja, amin az ívelt hátsó lámpák organikusan illenek a domborzatba. Látványra kellemes, de biztos lesz, aki Hyundai Genesis Coupét kiált. Bár még csak prototípusként emlegetik - a neve is Integra Prototype - ezek már valószínűleg nagyon is gyártásközeli állapotot tükröznek.
A hajtásról is vannak infók, az Integrában egy 1,5 literes négyhengeres dolgozik majd, amit feltehetően a nemrég bemutatott Civic Si-ből emeltek át, így a teljesítményük is ugyanúgy 200 lóerő lesz, 260 Nm nyomatékkal. Az erő hatsebességes kézi váltón és sperrdiffin keresztül jut majd az első kerekekre.
Az autó árát is elárulták, "nagyjából" 30 ezer dollár lesz, és ugyanott, az ohiói Marysville Auto Plantben gyártják majd, ahol a TLX-et. Az internet savanyúbb része persze máris megkezdte az elégedetlenkedést, mondván az autó nem lett több, mint egy sportosabbra reszelt luxus-Civic, kérdés, hogy ez nagy baj-e.
via autoevolution
Ha érdekel, honnan ered az Integra legendája, nézd meg a Type-R RMS-ről készült tesztvideónkat: