A Karoq volt az egyik utolsó Skoda, amely még a márka előző, gömbölyded egyen-hűtőmaszkját viselte. Ezt most egy olyanra cserélik, amely hasonlít a többi modell hatszög-hűtőrácsára.
Az orrcsere egyáltalán nem áll rosszul a Karoq-nak, sőt, egy kicsit talán határozottabb karakterré vált tőle. Az átalakítás azonban állítólag nem csak formai: az autó elejének, hátuljának és aljának aerodinamikáján is változtattak, így csökkent a légellenállási tényező 0,3-ra. A hűtőmaszkon és a lökhárítókon kívül még az autó hátsó lámpáit cserélték karcsúbb, LED-es egységekre.
A felújított modellben a már ismert VW csoportos egyen-motorok hatékonyabb, Evo jelzésű változatait alkalmazzák. A kínálat a 110 lóerős ezres háromhengeres turbómotorral indul, emellett van egy 1,5 literes négyhengeres 150 lóerő csúcsteljesítménnyel, és egy kétliteres 190 lóerővel. Dízelből kétféle 2 literessel lesz elérhető a Karoq, a gyengébb 116,, az erősebb 150 lóerős.
A belső tér is frissült: már csak digitális műszerfallal kínálják a típust, kiviteltől függően 8 vagy 10,25 hüvelykes képátlójúval. A középső érintőképernyő pedig 9 hüvelykes az új változatban. A Karoq fedélzeti rendszerén a VW csoport moduláris szoftvere fut, változattól függően az Amundsen vagy a Columbus változat. Ezekre már érkezhetnek távoli frissítések, és a beépített eSIM révén folyamatosan kapcsolódhatnak az internethez.
A típust továbbra is Csehországban és Szlovákiában gyártják az európai piac számára, és világszerte 60 országban forgalmazzák.