A Maserati MC20 (Maserati Corse 2020) mérföldkő a márka történetében, mivel évtizedek után először mozgat Maseratit saját fejlesztésű motor az eddig használt Ferrari-motorok helyett: ez a 621 lóerős 3 literes V6-os Nettuno. A középmotoros MC20-at eddig jól fogadta a sajtó, most egy új változatot mutattak belőle.
A márkánál 2010-től a GranTurismón alapuló GranCabrio képviselte a tető nélküli autózást, ám a modell gyártását 2019-ben leállították. Az MC20 a középmotoros felépítése és sportos beállítása miatt nem közvetlenül lép majd az inkább kényelemre fókuszált GT örökébe, de mindenképp örömteli, hogy a szűkös (Ghibli, Quattroporte, Levante, MC20) modellpalettán ismét helyet kap egy kabrió (esetleg spider).
A kémfotókat maga a Maserati adta közre, a kék-fehér álcázás nem takar sokat, de mivel a tető körüli részletek így sem látszanak tisztán, nem lehet pontosan megállapítani, hogy vászon- vagy keménytetőt kap-e az autó. Árulkodó részlet - vagy átverés - , hogy a teljesen sima tetejű kupéhoz képest a kabrión közepén hátrafelé végighúzódó kitüremkedés látszik a fólia alatt - emiatt mi keménytetőre tippelnénk. A mechanika remélhetőleg nem dob túl sokat a szénszál és kompozitanyagok miatt könnyű autó súlyán.