Bezár a Drivetribe, az autós világ Facebookja
Jeremy Clarkson, James May és Richard Hammond alapította az autós közösségi oldalt, és most ők is kénytenek lehúzni a rolót. Úgy néz ki, már nem működik az üzleti modell, amelyet kitaláltak.
A Drivetribe érdekes kezdeményezés volt: a tematikus oldalt az autóbolond közösség töltötte fel tartalommal, így az autóbolond közönség számára folyamatosan érdekes tudott maradni. Ám ez önmagában nem hozott pénzt, és úgy tűnik, a korábbi bevételi források is elapadtak, így az oldal, és a hozzá tartozó applikációk a hónap végén eltűnnek az internetről.
A tervek szerint Richard Hammond, és egy kisebb csapat megpróbálja legalább a közösség egy részét összetartani saját szociális média-felületein, és úgy néz ki, ebben May és Clarkson is ígért némi segítséget, de ez nyilván nem mérhető a Drivetribe projekt nagyságához és lehetőségeihez.