A tizenkét hengert régóta csak a presztízs indokolja, semmi más, és a BMW mostanra jutott el oda, hogy nem érdemes a megoldás a továbbfejlesztésre.
A gyártás leállítása előtt, júniusban azonban készítenek még egy végső V12-est az M760i alapján, amellyel első körben a leghűségesebb 7-es vásárlókat kínálják majd meg. Összesen 12 ilyen autó készül, úgyhogy valószínűleg nem lesz nehéz elsütni a szériát, és csak az amerikai vásárlók számára lesz elérhető.
A nagy sorozatú M760is-től leginkább a „The final V12” azaz az utolsó V12-es, és az „1 of 12” azaz a 12 egyike feliratú táblácskák különböztetik majd meg az autókat, de a csomag része lesz egy 20 hüvelykes könnyűfém felnigarnitúra, 80 külső szín közül lehet majd választani, a belső kárpitozás kiválasztására pedig a BMW Individual teljes palettája rendelkezésre áll majd. A lényeg, a motor nem változik, bár a 6,6 literes, két turbós V12-es 608 lóereje általában elég szokott lenni a vásárlók zömének.
A BMW 1987 óta gyárt V12-es modelleket: az eredeti 750i-be 5 literes, 300 lóerős motor került, és ezzel sikerült annak idején a Mercedes csúcsmodelljeivel egy lapra tenni a legnagyobb BMW-ket.
Maga a V12-es motor várhatóan még gyártásban marad egy darabig, de már csak a Rolls-Royce típusai számára: ott egy másik, 6,75 literes, 571 lóerős változatot alkalmaznak. A legnagyobb BMW-k számára a legújabb hírek szerint új hat- és nyolchengeres benzinmotorokat fejlesztenek, bár olyat is hallottunk már, hogy a márka legerősebb luxusautói hamarosan elektromos hajtást kapnak.