Friss sminket kaptak a 8-as BMW-k
Üdítő egy ennyire hagyományos modellt látni az elektromos szabadidő-autók tengerében, mint a 8-as BMW, melyhez nincs elektromos, sem konnektorról tölthető hibrid hajtás, csak a hat- és nyolchengeres turbómotorok, valamint a hedonistán nyúlánk és lapos elrendezés kettő- és négyajtós kupé (Gran Coupé), valamint kabrió formában.
333 lóerős és 500 Nm nyomatékú a 840i, mely rendelhető tisztán hátsókerék-hajtással, a 840d xDrive 3,0 literes, sorhatos dízele 340 lóerőt és 700 Nm nyomatékot tud. Az M850i 4,4 literes, biturbó V8-asa pedig 530 lóerős és 750 Nm nyomatéka van, amivel még a Gran Coupé is 3,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra.
Utasterében Merino bőrkárpit, M-es kormány és multifunkciós ülések vannak, az iDrive érintőkijelzője pedig 10,25-ről 12,3 colosra nőtt. A kupé, a kabrió és a Gran Coupé is felszerelhető tengernyi vezetéstámogató asszisztenssel az adaptív tempomattól a holttérfigyelőn át a táblafelismerő rendszerig, de van még 3D nézetes 360 fokos kamera és parkolóasszisztens is.
M Sport csomaggal nézett ki igazán jól eddig is a 8-as, ezért mostantól kizárólag így lehet majd kapni, ami magával hozza az alapáras 19 colos felniket és a bikább fékeket is. A sport differenciálmű viszont csak a V8 modellekhez jár (a sorhatosokhoz bepipálandó opciós tétel), ahogyan az M8-as tükörházait is csak az M850-esek kapják. Új rajzolatú felniket és megvilágított, dupla lamellás hűtőmaszkot kapott a 8-as BMW.
Olyan színek jelennek meg a 8-ason, mint a Skyscraper Grey metál, a San Remo Green metál, a Portimao Blue metál és BMW Individual Frozen Tanzanite Blue nevű matt kék. Talán az egyik legkedvesebb extra a BMW Motorsport retró emblémája klasszikus trikolórral.
Hamarosan a 8-asból különleges limitált széria is készül, mely valójában az első megvásárolható Art Car lesz. Cicciolina egykori férje, az amerikai művész, Jeff Koons 8-asai színes bőrrel varrott belteret és tizenegy színből álló, többrétegű fényezést kapnak.