Azt már eddig is tudtuk, hogy a Cadillacnél új hosszú távú versenyautót fejlesztenek, az új információ az, hogy Európában is felbukkannak a versenyautóik.
A Dallarával közösen fejlesztett új versenyautóról egy rövid videót is mutattak. Ezen jól látszik, hogy a burkolaton igyekeztek megjeleníteni a márkára manapság jellemző stíluselemeket, annak ellenére, hogy az autó alapja a Dallara szabványos versenyautó-alapja, amelyet az LMDh – vagy ahogy az amerikai IMSA sorozatban hívják majd, a GTP – kategóriában megkövetelnek.
A tervek szerint a versenyautót még az idén nyáron bemutatják a nagyközönségnek, ez a szezon viszont még teszteléssel és fejlesztéssel telik majd. Ennek pedig az az oka, hogy a legelső, és egyben legfontosabb fellépésére, a 2023 januárjában megrendezésre kerülő következő Rolex 24 futamra Daytonában már győzni megy a Cadillac. Annál is inkább, mivel az idén nem jött össze a győzelem: a legjobb Cadillac a második helyre szorult az Acura gyári autója mögött.
A Le Mans-i indulás ugyanakkor azt jelzi, hogy a General Motors – lényegében először az Opel eladása óta – ismét az európai piac felé kacsintgat: az új, elektromos Cadillac generáció bevezetéséhez nyilván jól jönne egy Le Mans-i siker, még ha azt hibrid hajtással is érnék el.