Sokan nagy hívei annak, hogy pénzt és energiát nem kímélve elrontsanak valamit, ami előtte kiváló volt. Ezeket a projekteket valószínűleg az alkotási vágy, a rengeteg szabadidő és a polgárpukkasztás tüze fűti. Gondoljunk csak a V8-as Teslára, ami a hang kivételével minden szempontból rosszabb lett, mint a gyári változat.
Ez most egy szintén V8 köré épülő, elrontósnak tűnő projekt: a hosszított, nagymotoros MR2. A Toyota kicsi sportautója híresen jól vezethető, remek egyensúlyú jármű hírében áll, így elég valószínűtlen, hogy amit japán mérnökök reszeltek véglegesre, azt egy fészerben foltozgatva jobbá lehetne tenni.
Marty Sweatt megpróbálkozott vele, az átalakítása alapjául pedig egy 4,2 literes V8-as szolgált, ami egy Audi Allroadból érkezett és került rá egy kompresszor is, így már egészséges 400 lóerőt tud. A motorhoz egy háromsebességes, Audi 5000-ből származó automataváltó kapcsolódik. A beszereléssel akadtak azonban problémák: a gyári, keresztben elhelyezett motor helyett Marty az Audi V8-at hosszábban szerette volna beépíteni, ehhez viszont kellett egy kis plusz tér. Ezért a kiváló egyensúlyhoz is hozzájáruló tengelytávot megtoldotta elhanyagolható 26 centivel, amitől az MR2 rettentő buta arányúvá vált.
Az átalakítás különben nem tűnik igénytelen munkának: az első lökhárítón lévő homasitás rács kivételével minőségi és befejezett benyomást kelt a jellegében háztáji R8-ra emlékeztető Toyota. Egyenesben szinte biztos gyorsabb lett, mint az alapjául szolgáló sornégyessel, a kanyarodási képességekkel kapcsolatban viszont vannak kétségeink. Az MR2 összesen négy évig készült és ha nem is lett jobb, valószínűleg örömet okoz az alkotójának és végső soron az ilyen építéseknél ez a lényeg.